PRZESYŁKA KURIERSKA
Przesyłki krajowe nadajemy za pośrednictwem kuriera InPost od poniedziałku do czwartku, zwykle do 48 godzin od zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia do systemu zamówienia z wysyłką za pobraniem. Zgodnie z deklaracją firmy kurierskiej przesyłki powinny dotrzeć do Państwa w 24-48 godziny od ich nadania. Jeśli Państwa zamówienie zawierało produkty chłodnicze i nie otrzymali go Państwo w ciągu 24-48 godzin od nadania (mail potwierdzający wysyłkę), prosimy o kontakt.
Zamówienia (a zwłaszcza zamówienia produktów chłodniczych) nadesłane po 12:00 w czwartek oraz zamówienia weekendowe realizujemy najwcześniej w poniedziałek a najpóźniej w środę, zgodnie z kolejnością ich zarejestrowania w systemie sprzedaży.
Firma InPost jest zewnętrzną firma kurierską dlatego nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy do Państwa zamówienie.
Całkowity koszt wysyłki ponosi kupujący.
Kurierska po przedpłacie na konto: 15,99 zł - paczka do 27kg, powyżej tej wagi koszt wysyłki się podwoi
Kurierska za pobraniem: 17,99 zł - paczka do 27kg, powyżej tej wagi koszt wysyłki się podwoi
DARMOWA DOSTAWA od 199zł (dowolny sposób płatności)
UWAGA!
Jeśli przy odbiorze okaże się, że przesyłka jest uszkodzona, mokra lub ma zerwaną taśmę bezpieczeństwa,
prosimy o spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
Kurier zobowiązany jest mieć stosowny formularz przy sobie.
W protokole należy wyszczególnić, które produkty nie nadają się do użytku.
Prosimy też zachować paragon.
W celu uzyskania zwrotu kosztów za uszkodzone produkty prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.
PRODUKTY CHŁODNICZE
Produkty wymagające niskiej temperatury nadajemy w styropianowych opakowaniach z wkładem chłodzącym po wcześniejszym wyborze przez Kupującego takiej odpłatnej opcji w koszyku zakupowym. Koszt opakowania styropianowego i wkładu chłodzącego to 12,99 zł.
PRZESYŁKA DO PACZKOMATU InPost - produkty chłodnicze wysyłamy wyłącznie na odpowiedzialność klienta
Wysyłka do paczkomatu możliwa jest po przedpłacie. Jeżeli zdecydowani są Państwo zakupić z dostawą do paczkomatu produkt chłodniczy, wyślemy go wyłącznie na Państwa odpowiedzialność.
Koszty wysyłki do paczkomatu InPost: 14,99 zł - paczka do 10kg (limit wagowy!)
DARMOWA DOSTAWA od 199zł
NAPOJE/MLEKA ROŚLINNE
Opakowania zbiorcze mlek to 12 sztuk. W przypadku, gdy ilość mlek przekracza 12 sztuk prosimy o zamówienia będące wielokrotnością 6 sztuk (tj. 12, 18, 24...)
Ze względu na wrażliwość towaru i sposób pakowania nie możemy w stu procentach zagwarantować bezpieczeństwa przesyłki niestandardowej liczby mlek.
Wybierając ilość niestandardową przyjmujemy, że jednocześnie deklarują Państwo świadomość większego ryzyka uszkodzenia zawartości paczki.
PRZESYŁKA „EKOLOGICZNA”
Istnieje możliwość zapakowania przesyłek w sposób „ekologiczny", przy użyciu wyłącznie takich materiałów jak: papier, tektura, ścinki, karton itp. oraz taśma bezpieczeństwa (bez styropianu i wkładu chłodzącego, folii)
UWAGA!
Ponieważ jest to sposób, który odbiega od wytycznych narzuconych nam przez firmy przewozowe oraz przepisy sanitarne, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa przesyłki.
Jeśli życzą sobie Państwo, by zamówienie zostało spakowane w taki sposób prosimy o napisanie takiej adnotacji w komentarzu do zamówienia.
Wybierając taki sposób jednocześnie deklarują Państwo, że są świadomi większego ryzyka uszkodzenia lub zepsucia się zawartości paczki.
Im szczegółowiej opiszą Państwo swoje potrzeby, tym lepiej będziemy w stanie dostosować wysyłkę do oczekiwań.
PRZESYŁKI ZAGRANICZNE
przesyłki zagraniczne wysyłamy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Organizacja spedytora przesyłek zagranicznych po stronie klienta.
ODBIÓR OSOBISTY od 49 zł
Zamówienia powyżej 49zł można odebrać po ich uprzednim opłaceniu:
PN-PT 8:00- 15:00
ul. piołunowa 11
54-623 Wrocław
O przesyłkach gotowych do odebrania informujemy Państwa mailem lub przez SMS.
JEŚLI NIE OTRZYMALI PAŃSTWO OD NAS WIADOMOŚCI TO OZNACZA, ŻE ZAMÓWIENIE NIE JEST GOTOWE
Przesyłki z odbiorem osobistym są gotowe nie wcześniej jak 4h od złożenia zamówienia.
Zamówienia nieodebrane w ciągu 3 dni roboczych zostają automatycznie anulowane.
BRAKI w zamówieniu/ uszkodzone produkty:
Jeśli mimo najlepszych starań naszego teamu zdarzy się pomyłka, uszkodzony produkt lub brak w zamówieniu, prosimy o kontakt. Doślemy w miejsce brakującego/pomylonego/niepełnowartościowego produktu nowy na nasz koszt lub dołożymy produkt nowy do kolejnego zamówienia lub zwrócimy pieniądze na wskazane przez Państwa konto bankowe.
Zamówienia nieopłacone w ciągu 3 dni roboczych zostają automatycznie anulowane.