PROSIMY CZEKAĆ...

Prosimy nie odświeżać przeglądarki...

PRZESYŁKA KURIERSKA

Przesyłki krajowe nadajemy za pośrednictwem kuriera InPost
od poniedziałku do czwartku, zwykle do 72 godzin od zaksięgowania wpłaty lub wpłynięcia do systemu zamówienia z wysyłką za pobraniem. Zgodnie z deklaracją firmy kurierskiej przesyłki powinny dotrzeć do Państwa w 24-48 godziny od ich nadania. Jeśli PAństwa zamówienie zawierało produkty chłodnicze i nie otrzymali go Państwo w ciągu 24-48 godzin od nadania (mail potwierdzający wysyłkę), prosimy o kontakt.

Zamówienia (a zwłaszcza zamówienia produktów chłodniczych) nadesłane po 12:00 w czwartek oraz zamówienia weekendowe realizujemy najwcześniej w poniedziałek a najpóźniej w środę, zgodnie z kolejnością ich zarejestrowania w systemie sprzedaży.

Firma InPost jest zewnętrzną firma kurierską dlatego
nie mamy wpływu na to, o której godzinie kurier dostarczy do Państwa zamówienie.

Całkowity koszt wysyłki ponosi kupujący.

Kurierska po przedpłacie na konto: 17,90 zł - paczka do 27kg, powyżej tej wagi koszt wysyłki się podwoi
Kurierska za pobraniem: 20,90 zł - paczka do 27kg, powyżej tej wagi koszt wysyłki się podwoi

DARMOWA DOSTAWA od 300zł (dowolny sposób płatności)

UWAGA!

Jeśli przy odbiorze okaże się, że przesyłka jest uszkodzona, mokra lub ma zerwaną taśmę bezpieczeństwa,
prosimy o
spisanie protokołu szkody w obecności kuriera.
Kurier zobowiązany jest mieć stosowny formularz przy sobie.
W protokole należy wyszczególnić, które produkty nie nadają się do użytku.

Prosimy też zachować
paragon.
W celu uzyskania zwrotu kosztów za uszkodzone produkty prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.



PRODUKTY CHŁODNICZE

Produkty wymagające niskiej temperatury nadajemy w styropianowych opakowaniach z wkładem chłodzącym od poniedziałku do czwartku, ich koszt jest już zawarty w całkowitym koszcie dostawy. Nie obowiązują żadne dodatkowe opłaty z tego tytułu.



PRZESYŁKA DO PACZKOMATU InPost - produkty chłodnicze wysyłamy wyłącznie na odpowiedzialność klienta

Wysyłka do paczkomatu możliwa jest po przedpłacie i tylko dla paczek nie zawierających produktów chłodniczych (w sezonie zimowym, przy niskich temperaturach część produktów chłodniczych warunkowo można zamówić do paczkomatu). Jeżeli zdecydowani są Państwo zakupić z dostawą do paczkomatu produkt chłodniczy, wyślemy go wyłącznie na Państwa odpowiedzialność.

Koszty wysyłki do paczkomatu InPost: 12,90 zł - paczka do 10kg (limit wagowy!)
DARMOWA DOSTAWA od 300zł

NAPOJE/MLEKA ROŚLINNE

Opakowania zbiorcze mlek to 12 sztuk. W przypadku, gdy ilość mlek przekracza 12 sztuk prosimy o zamówienia będące wielokrotnością 6 sztuk (tj. 12, 18, 24...)


Ze względu na wrażliwość towaru i sposób pakowania nie możemy w stu procentach zagwarantować bezpieczeństwa przesyłki niestandardowej liczby mlek.
Wybierając ilość niestandardową przyjmujemy, że jednocześnie deklarują Państwo świadomość większego ryzyka uszkodzenia zawartości paczki.

PRZESYŁKA „EKOLOGICZNA”

Istnieje możliwość zapakowania przesyłek w sposób „ekologiczny", przy użyciu wyłącznie takich materiałów jak: papier, tektura, ścinki, karton itp. oraz taśma bezpieczeństwa (bez styropianu i wkładu chłodzącego, folii)

UWAGA!

Ponieważ jest to sposób, który odbiega od wytycznych narzuconych nam przez firmy przewozowe oraz przepisy sanitarne, nie możemy zagwarantować bezpieczeństwa przesyłki.

Jeśli życzą sobie Państwo, by zamówienie zostało spakowane w taki sposób prosimy o napisanie takiej adnotacji w komentarzu do zamówienia.

Wybierając taki sposób jednocześnie deklarują Państwo, że są świadomi większego ryzyka uszkodzenia lub zepsucia się zawartości paczki.

Im szczegółowiej opiszą Państwo swoje potrzeby, tym lepiej będziemy w stanie dostosować wysyłkę do oczekiwań.



PRZESYŁKI ZAGRANICZNE

przesyłki zagraniczne wysyłamy po wcześniejszym kontakcie telefonicznym. Organizacja spedytora przesyłek zagranicznych po stronie klienta.



ODBIÓR OSOBISTY

PN-PT 9:00- 20:00

SOB 12:00 – 18:00

ul. Św. Antoniego 35/1B (wejście od ul. Włodkowica)

50-072 Wrocław

O przesyłkach gotowych do odebrania informujemy Państwa mailem lub przez SMS.

JEŚLI NIE OTRZYMALI PAŃSTWO OD NAS WIADOMOŚCI TO OZNACZA, ŻE ZAMÓWIENIE NIE JEST GOTOWE

Przesyłki z odbiorem osobistym są gotowe nie wcześniej jak 4h od złożenia zamówienia.

Zamówienia nie odebrane w ciągu 5dni roboczych zostają automatycznie anulowane.


DOWÓZ NA TERENIE WROCŁAWIA

Dla zamówień powyżej 150zł istnieje możliwość zamówienia produktów z dowozem na terenie Wrocławia. Zamówienia należy składać do czwartku do godziny 15:00

Dowozy realizujemy tylko w piątki między godziną 10:00 a 18:00. Koszt dowozu to 8zł.

BRAKI w zamówieniu/ uszkodzone produkty:

Jeśli mimo najlepszych starań naszego teamu zdarzy się pomyłka, uszkodzony produkt lub brak w zamówieniu, prosimy o kontakt. Doślemy w miejsce brakującego/pomylonego/niepełnowartościowego produktu nowy na nasz koszt lub dołożymy produkt nowy do kolejnego zamówienia lub zwrócimy pieniądze na wskazane przez Państwa konto bankowe.



tak pakujemy standardowe przesyłki kurierskie:




realizacja: virtualmedia.pl

Informujemy, że wszystkie Twoje dane są chronione uwzględniając aktualne przepisy RODO. Korzystamy również z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Prawem Telekomunikacyjnym.
Administrator Danych, Polityka Prywatności.